poniedziałek, 9 grudnia 2013

Fan jesieni 2013

Mamy przyjemność ogłosić, że kolejną laureatką naszego sezonowego wyróżnienia - FAN JESIENI 2013:
 
 

jest Ina:


Abyśmy mogły poznać bliżej naszego gościa, Ina odpowiedziała nam na kilka pytań. Oto one:

- Kiedy rozpoczęła się Twoja przygoda ze scrapowaniem?
-To było prawie dwa lata temu. Mama mojej koleżanki poprosiła mnie o zrobienie kilku kartek okolicznościowych, więc zaczęłam przeszukiwać Internet w poszukiwaniu inspiracji i mnie wciągnęło.
 
- Jaka jest Twoja ulubiona pora na scrapowanie?
- Ciężko mi jest określić porę. Bywa różnie. Pomysły przychodzą do głowy w różnych momentach. Najczęściej chyba jednak scrapuję w godzinach okołopołudniowych.

- Twoja ulubiona tematyka scrapowych prac?
- Sięgam po różne tematy. Jednak najlepiej chyba pracuje mi się wtedy, kiedy odnoszą się one do uczuć, emocji, przeżyć. Kiedy można wylać coś z siebie na papier. Obojętnie, czy jest to miłość do kawy, Słowackiego, czy też odreagowanie po ciężkim dniu.

- Która forma scrapowa jest Twoją ulubioną?
- Chyba artjurnal. Ale tylko dlatego że daje nieograniczone możliwości. Zresztą, wszystkie lubię.

- Jakie są Twoje ulubione dodatki scrapowe?
- Perełki, kryształki, ćwieki... Wszystkie te "drobinki" koralikowe. Media, różnego rodzaju. Ostatnio też pokochałam koronki.

- Czym są dla Ciebie scrapowe wyróżnienia?
- Przede wszystkim - ogromna radość, czasami powiązana nawet ze "skakaniem". To pewna nagroda, ale i świetna motywacja do dalszej pracy nad sobą.

- Czy możesz wskazać nam 3 prace, z których jesteś najbardziej dumna?
- Ciężki wybór. Wybrałam jednak ATC, które zrobiłam dla pewnej, ważnej dla mnie osoby, wpis do artjurnala o moim ukochanym poecie oraz kartkę mediową:

 






- Bardzo nam miło, że możemy gościć Cię na naszym blogu. Czekamy na Twoje kolejne prace i czwartkowe wyzwanie. Tymczasem zapraszamy wszystkich do odwiedzania Twojego bloga - Świat według Iny.  =)

2 komentarze: